ÜyeGirişi

Bir hesabınız mı var Giriş Yap

Bir hesabınız mı var Giriş Yap

Kişisel verileriniz, Kvkk Metni kapsamında işlenmektedir. “Kayıt Ol” butonuna basarak Üyelik Sözleşmesi’ni okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylıyorsunuz.

PAKET TUR HİZMET SÖZLEŞMESİ

[ - ] Gençaystar Travel (Anıl Gençay Turizm İnş. San. Ve Tic. Ltd. Şti.) tarafından sunulan ürün, hizmet ve fırsatlar ile ilgili olarak vermiş olduğumuz iletişim bilgileri üzerinden bizimle iletişime geçilmesini onaylıyorum.

[ - ] https://www.gencaystar.com.tr/kvkk adresinde açıkça bildirilen Kişisel Verilerin Korunması Hakkında Aydınlatma Metni ‘ni kabul ediyorum.

1- TARAFLAR

Bir taraftan Girne Bulvarı No: 92-A Karşıyaka, İzmir, Turkiye adresinde bulunan Gençaystar Travel | Anıl Gençay Turizm İnş. San. ve Tic. Ltd. Şti. (kısaca ACENTA olarak anılacaktır) ile diğer taraftan, {{ADRES}} adresinde ikamet eden {{ADSOYAD}} - Tc:  ve tur / hizmetten {{REZNO}} nolu rezervasyondan faydalanacak olan kişiler (Kısaca Müşteri olarak anılacaktır) aşağıda belirtilen hususlarda tam bir anlaşmaya varmışlardır. İş bu sözleşmede yazılı olmayan hususlarda 1618 sayılı Kanun ve buna bağlı olarak çıkarılan Yönetmelikler, Tüzük ve Genelgeler, Tebliğ ve Çizelgeler, 2634 S.K., IATA, IHA, UFTAA Konvansiyon Hükümleri ile uluslararası özel ve resmi sözleşmeler tatbik olunacaktır.

A - Kayıt anında toplam tur hizmet bedelinin en az %35'i, bakiyenin ise turun başlamasından en geç 30 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Tur hareketinde 30 günden az vakit var ise tur bedelinin tamamı ödenmelidir. Anılan süreler içinde belirtilen ödemelerin yapılmaması halinde yapılan rezervasyon iptal edilerek, toplam hizmet bedelinin %35'i cayma tazminatı olarak tüketiciye fatura edilir. Acentaya ödenen kaparo ve ön ödemenin gerekçesiz iptali, iadesi veya bir başka organizasyonda kullanılması mümkün değildir.

B - Gemi rezervasyonlarında kayıt esnasında %40 ön ödeme alınmaktadır, kalan bakiye ise 65 gün kala tamamlanmalıdır. Promosyon Gemi programlarında kayıt esnasında tüm ödeme alınmaktadır. Dünya Denizleri programlarımızda paket fiyatının % 60’ı ön ödeme olarak alınmaktadır. Gemi İptal & İade ve İsim Değişikliği şartları Gemi Firmasının kurallarına tabiidir.

C – Tur faturası ilgili tura katılan misafirlerden rezervasyonu yapan, açıkça bilgileri ileten misafire düzenlenmektedir. İlgili fatura rezervasyonun tamamını kapsamaktadır. Tura katılmayan bir şahıs ya da şirkete fatura düzenlenmemektedir. Tüketici yazılı bildirmediği hiçbir kişi ya da şirkete özel fatura talebi dikkate alınmayacaktır.

2- İPTAL VE DEVİR

A - Acente, gerekli tüm özeni göstermiş olmasına rağmen gezinin başlamasına veya devamına engel teşkil eden; kesin kayıtların gerekli yolcu sayısına ulaşmaması ve/veya olumsuz hava koşulları, yol engeli, grev, terör, sis, savaş ihtimali, öngörülemez teknik hususlar ile bu ve benzeri tüm mücbir sebeplerden dolayı geziyi iptal edebilir veya erteleyebilir. Bu durumda tüketicinin herhangi bir tazminat hakkı yoktur.

B - Tüketici, hizmetin başlamasına 30 Gün kalaya kadar iptal talep ettiğinde ödediği bedelin tamamı kendisine iade edilir. İade süresi İptal tarihi itibariyle 14-21 İş Günü arasındadır. Tüketici, hizmetin başlamasından 30-15 gün evvel sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %50'sini, 15 günden az bir süre kala ise tamamını Acenteye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. Tüketici tarafından yapılan tarih değişiklikleri iptal hükmündedir. Müşterinin ödediği meblağ ile ilgili olarak anılan süreler boyunca tur değişikliği ve tarih değişikliği hakları bulunmamaktadır. 1 değişiklik yapılması ücretsiz olup, 2. Ve sonraki tüm değişiklikler %5 hizmet bedeli ile mümkündür. İsim değişikliği de aynı hükümdedir. Tura katılan isimlerdeki değişiklik Uçaklı Paket Turlarda havayolunun cezai işlem bedeli ile mümkün olmaktadır. Cezasız işlem yapılamamaktadır. İade Şekli İade Maddesi ‘nde açıkça belirtilmiştir.

C-  Promosyon, İndirimli, Erken Rezervasyon İndirimli, Özel Ürün, Uçak Bileti Dahil Paket, Gemi Programları, Acentamızın Satış Acentası olarak temsilci olduğu tüm paketlerde, hizmeti satın alan tüketicinin tur programlarında özel iptal koşulları uygulanmaktadır ve ilgili tur programında açıkça belirtilmiştir. 2-B maddesindeki İptal koşulları geçerli olmayacaktır.

D- Tüketicinin başlangıcını kaçırdığı hizmete iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda; Acente, Tüketici adına yapılmış tüm rezervasyon ve hizmetleri, hizmetin başlangıç tarihinden itibaren 24 saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde Tüketiciye herhangi bir ücret iadesi veya kullanılmadığı hizmetlerle ilgili iade yapılmaz. Tüketici bu hizmetlerle ilgili hak iddia edemez. Bu yüzden oluşmuş şikayetlerle ilgili acentanın sözleşme tutarının x10 bedeli kadar tazminat hakkı bulunmaktadır.

E- Acente gerekli gördüğü durumlarda Tüketiciye bildirmek kaydıyla ilan ettiği veya kayıt aldığı turları hizmetin başlamasından evvel kısmen veya tamamen iptal edebilir. İptalin bildirilme süresi tura göre farklılık göstermektedir. Aynı sürede veya hizmet sırasında acente hizmet kapsamındaki otel isimlerini, ulaşım araçları ile bunların hareket yerlerini, programda belirtilmiş ve gezilecek yer olarak gösterilmiş yerlerin ziyaret sıralarını değiştirebilir. Tüketici bu değişiklik ve iptalleri haklı nedenlerle kabul etmediği takdirde, rezervasyonunu iptal edip tüketilmeyen hizmet bedellerini iade alma hakkına sahiptir. İade süresi 14-21 İş günü sürmektedir.

3- GENEL HÜKÜMLER

A- Bagaj ve içeriği ile ilgili her türlü sorumluluk sahibine aittir. Tüketici seyahat edeceği aracın, kullanacağı uçuşun ve konaklayacağı tesisin tabi olduğu mevzuat ve teamüllere uymakla mükelleftir. Ekstra çıkan bagaj ödemeleri, bilet upgrade (segment yükseltme) işlemleri için çıkan ekstra ödemeler tamamen tüketiciye aittir.

B- Sağlayıcının kusurundan kaynaklanan bagaj kaybı veya hasarı durumlarında; Tüketicinin sağlayıcıya kayıp veya Hasar Tutanağı düzenlettirmesi halinde bagajın içinde bulunan eşyaların maddi ve manevi değeri ile sair vasıf ve özellikleri gözetilmeksizin, toplam hizmet bedeli içinde ulaşıma isabet eden kısmının ½'si, kaybolan eşya ve valizin maddi ve manevi tazminatı olarak, Acente tarafından tüketiciye ödenir. Acente, kendisine yazılı olarak kıymetleri ile birlikte deklare edilerek teslim alınmış eşyanın her türlü kaybından, hasarından ve çalınmasından, en çok turun ulaşım bedeli kadar sorumludur.

CAcente, sözleşme konusu hizmetin başlangıcından sonra ortaya çıkan mücbir sebepler ve Tüketiciden kaynaklanan durumlar ile üçüncü kişilerin şahsi sorumluluklarından kaynaklanan hallerde sorumlu değildir. Sorumluluğu dâhilindeki hallerde, Tüketici aleyhine olan değişiklikleri TÜRSAB Kütahya Çizelgesi hükümleri uyarınca Tüketici bedel veya hizmet iadesi şeklinde tazmin edebileceği gibi aynı zamanda fiyata dâhil olmayan ve hizmet esnasında Tüketiciye verilen ek ve/veya alternatif düzenlemeler ile de telafi yoluna gidebilir. Ek veya ikame hizmetlerin Tüketici tarafından alınıp kullanılmış veya tüketilmiş olması Tüketicinin bedel iadesi ve tazminat haklarını ortadan kaldırır.

D- 1618 Nolu Kanun Kapsamında Fiyata Dahil Sigortanın Kapsamı; Acentenin iflası veya herhangi bir nedenle paket tur hizmetinin verilememesini kapsar. Sağlık sigortası değildir, tedavi masraflarını karşılamaz. Özel sağlık sigortası misafire ait özel harcamadır ve tur fiyatına dahil değildir. Ekstra ücret ödeyerek Sağlık Sigortası satın aldıysanız Sigorta maddelerini incelemeniz önerilmektedir.

E- Global sorunlar, seyahati engelleyen siyasi ve politik sorunlar, sağlık salgınları, yıkımı yüksek depremler, askeri sorunlar, savaş, sel felaketleri, sınırların kapanması, seyahati engelleyen durumlarda hizmetlerin kısmi veya tamamen durması durumunda acentanın tahsilatını yaptığı ücretler için iadesi gündemin tamamen normale dönmesi ve yasakların kalkmasının ardından 70 iş gününden önce mümkün değildir. Söz konusu hakların tamamen saklı kalması için ödenen tutar ödendiği şekilde seyahat kuponu haline getirilebilir veya söz konusu sürenin tamamlanması beklenmelidir. Acenta aracı konumda olduğu için anılan süreler dışında iade / iptal yapmayacaktır. Bu konuda tüketicinin tazminat hakkı bulunmamaktadır.

F- Tüketici; rehber, tesis, acente, ulaşım aracı yetkilileri ile sigorta şirketinin satın alınan hizmetle ilgili bildirdiği kurallara uyacağını, üçüncü kişilerin can, mal güvenliği ve huzuruna saygı duyacağını aksi takdirde hizmeti haklı nedenle alamayacağını ve hizmeti iade hakkının bulunmadığını kabul eder.

G- Tüketicinin, ifa edilen hizmetin kusurlu olduğundan bahisle alınan hizmeti sonlandırması halinde, Acente yetkilisine ve konakladığı otele sona erme sebeplerini yazılı olarak bildirmek zorundadır. Aksi halde hizmeti alıp kullanmış sayılır.

H- Tüketicinin şikâyetçi olduğu hususları hizmetin ifası sırasında yazılı olarak Acenta'ya bildirmesi iyi niyetli tüketicinin iş birliği yapma ve özenli davranma borcudur. Acentamızın organik bağının olmadığı web siteleri üzerinden bildirilen asılsız ve kanıtlanamaz şikayetlerle ilgili acentamızın tazminat hakkı saklıdır.

I- Sözleşmede imzası bulunmayan ancak sözleşmeye konu hizmete katılan tüketici(ler), kendi adlarına kayıt yaptırmakla görevlendirdikleri tüketicilerin, bu Sözleşmeyi okuyup imzalaması ile sözleşme hükümlerini kabul ve taahhüt etmiş sayılırlar. Acenta'nın sözleşmede imzası bulunan tüketici(ler)ye ödemiş olduğu fazla miktar ya da hizmet bedelinin tahsili için diğer tüketicilere rücu hakkı saklıdır.

J- Yabancı ülke girişlerinde, giriş izni yetkisi o ülkenin pasaport polisine aittir ve herhangi bir geçerli neden göstermeksizin vize olsun/olmasın, ülkeye giriş izni vermeyebilir. Acenta bu durumdan sorumlu tutulamaz. Bu gibi sınır sorunlarında acentanın sözleşmede konusu geçen hizmetlerle ilgili erteleme, iptal veya iade hakkı bulunmamaktadır. Anılan tüm hizmetler no-show edilecektir.

K- Paket tur hizmeti satın alındığı takdirde, paket turun eksik veya hiç ifa edilememesi halleri yasa gereğince sigorta ile teminat altına alınmıştır. Teminat kapsamı paket tur bedeliyle sınırlıdır.

L- Tüketici dilerse paket tur hizmeti başlamadan evvel kaza ve hastalık halinde çıkış noktasına dönüş masraflarını, her türlü kazadan doğan zarar ile tedavi masraflarını sigortalatabilir.

M- Acentenin Sözleşmeye Kısmen ya da tamamen uymaması hallerinde ödenecek tazminatın hesaplanmasında TÜRSAB KÜTAHYA ÇİZELGESİ maddeleri uygulanır.

N- Paket tur hizmetine bağlı kalemlerin fiyatlarını ve satın alma biçimlerini acente tüketiciye açıklamak ile yükümlü değildir. Söz konusu hizmetler grup – özel anlaşmalarına tabii olduğu için gizliliğe tabiidir.

O- Turlar esnasında Bölgeye has yerel mağazalar, dükkân ve alışveriş noktaları tur planında belirtildiği şekilde gerçekleştirilir. Hiç bir alışveriş noktası turun bir parçası değildir. Rehber insiyatifi ile kısmen ya da komple iptal edilebilir. Tur planında belirtilen yerel /yöresel mağazalardan misafirlerimizin alışveriş mecburiyeti bulunmamaktadır. Ancak tur programının akışı nedeni ile bu gezilerinin yapılması grup tarafından iş bu sözleşme ile kabul edilir. Mağazalardan alınan gıda, ziynet eşyası vb. memnun kalınmayan hizmetlerin acentemizi bağlamamaktadır. Bu konu tüketiciye şikayet konusu oluşturmamaktadır.

P- Tur programı başlangıç veya bitişine ilişkin alınmış uçak biletleri, otobüs biletleri ve bağlantılı uçuşlar hakkında acentamız sorumlu olmayacaktır. Söz konusu turdan kaynaklı yaşanan iptal, rötar, değişikliklerle alakalı acentamızın bir yükümlülüğü bulunmamaktadır.

R- www.gencaystar.com ve www.gencaystar.com.tr gibi domainler üzerinden sunular online hizmetlerle ilgili bu Hizmet Sözleşmesi bir bütündür. Web sitesi üzerinden tur satın alan misafirler tüm maddeleri kabul etmiş sayılırlar.

S- Sözleşmeyi oluşturan kişi sözleşmede ismi ve tc kimlik numaraları bulunan misafir listesi sözleşmenin tüm maddelerine aynen tabiidir. Sözleşmede bahsi geçen tüm konuklar sözleşme maddelerini incelemek ile yükümlüdür. Tur ödemesini yapan her misafir Hizmet Sözleşmesi ‘ni okuduğunu, anladığını ve kabul ettiğini beyan etmiş hükmündedir.

T– Uzaktan / telefon ile yapılan rezervasyonlarda Banka Havale / Eft / Swift Transferi veya Kredi Kartı Mailorder işlemlerinde; Misafir Bilgileri bildirilen tüm rezervasyon sahipleri Hizmet Sözleşmesi ‘ni okuduğunu, anladığını ve kabul ettiğini beyan etmiş hükmündedir.

4- VİZE

1-Vize takibini kendi yapacağını beyan eden misafirimiz, Vize Reddi, Vize Yetişmemesi gibi gerekçelerle tura katılamaması durumunda 2B maddesinde geçerli olan İptal şartlarına tabii olacaktır. Ayrıca acentamızın Vize takibini bireysel gerçekleştirecek misafire otel confirmesi, uçak bileti verme yükümlülüğü bulunmamaktadır. Sadece Tur Voucher ve Tur Programı iletilmektedir.

2-İlgili tur için alınan Vize Reddi turun hareket tarihine 1 aydan kısa süre var ise sözleşmenin iptal maddeleri ile aynıdır. Vize Reddi 1 aydan daha uzun bir sürede gerçekleşmişse Vize Bedeli hariç iade edilir. 1 aydan daha kısa süre var ise %100 no-show olarak gerçekleşmektedir. Tüketicinin herhangi bir iade – iptal hakkı bulunmamaktadır. Bu maddeden doğan uyuşmazlıklarla alakalı acentamızın Tazminat hakkı saklıdır.

3-Yurtdışı Paket Turları için Normal Pasaport Sahibi her Misafir Pasaport bilgisi vererek Vize Randevusu talebinde bulunur. Vize Randevusu tarihi ve saati için müşteriden teyit alınmayacaktır. Müşterinin ilgili randevuya iştirak edememesi durumunda Vize Bedelinin %40 tutarı Randevu Bedeli olarak kesilerek, tüketiciye fatura edilir.

İade Maddesi: TL Ödenen Ücret TL iade edilir, Kredi Kartıyla Ödenen Ücret Kredi Kartına İade edilir. Müşteri Ödediği gün ile İade aldığı gün arasındaki Kur farkını talep edemez. Sadece Euro USD ödenen ücretler Euro USD olarak iade edilmektedir. Bu maddeden doğan uyuşmazlıklardan acentanın tazminat hakkı saklıdır.

Star İptal Güvence Paketi şartları https://www.gencaystar.com.tr/star-guvence-paketi Adresinde belirtilmiştir. Uçaklı Paket programlarda Uçak Bileti bedelini kapsamaz. Star İptal Güvence Paketi web sitesinde ilgili linkte açıkça belirtilmiştir. Güncelleme tarihi itibariyle geçerli sayılacaktır.

Güncelleme: 02.09.2024 tarihinde güncellenmiştir. Bu tarihten önceki sirküleri geçersiz kılar. Yeni sirkü yayınlamasıyla birlikte tüketici yeni sözleşmeye tabii olacaktır.

Kişisel Verilerin Korunması, Gizlilik Politikası ve Çerez
(Cookie) Kullanımı İlkeleri hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.